CEL SZKOLENIA:


Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących w działach księgowości, rachunkowości w jednostkach samorządu terytorialnego, a także dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu podatku VAT w budżecie gmin. Szkolenie odbywa się w formie stacjonarnej w przedziale godzinowym od 8.00 do 16.00, jak również w systemie weekendowym. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych doradców podatkowych, biegłych rewidentów, wieloletnich praktyków w swej specjalizacji oraz doświadczonych wykładowców.

Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne, case study.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.


KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:


Uczestnik szkolenia pozna ostatnie zmiany w podatku VAT oraz ich wpływ na wszelkiego rodzaju rozliczenia w sektorze publicznym. Każdy uczestnik szkolenia pozyska ekspercką wiedzę, popartą przykładami praktycznymi, z zakresu podatku VAT, zmian prawnych  w tym zakresie, jego rozliczeń po centralizacji jednostek samorządu terytorialnego oraz szczegółowo pozna zasady ewidencji VAT w nawiązaniu do dochodów i wydatków gminy.

 

GŁÓWNE MODUŁY SZKOLENIA:

  • Podatek VAT w budżecie gmin – aspekty prawne
  • Podatek VAT w sektorze publicznym
  • Ewidencja VAT po centralizacji
  • Dochody i wydatki gminy a ewidencja VAT

 

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte