Zapraszamy na organizowane w najbliższym czasie szkolenia otwarte:

Podstawowe informacje

Miejsce:

Gdańsk

Cena:

Koszt szkolenia dla jednej osoby to 369.00,- brutto

Promocja: w przypadku zapisu do 20.11 – koszt szkolenia dla jednej osoby to 329.00,- zł brutto

Materiały:
  • Każdy uczestnik otrzymuje pakiet materiałów szkoleniowych ( skrypt,teczka, długopis).
  • Koszt szkolenia obejmuje również poczęstunek podczas szkolenia (kawa, herbata, ciasteczka).
  • Każdy uczestnik, który ukończy kurs otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186)
  • Wykładowca to współpracownik Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, praktyk i trener z zakresu mediów społecznościowych.
Liczba miejsc:

10

Program

PROGRAM SZKOLENIA:

Możliwości strategii marketingowych, które dają np. Facebook, Youtube, Google+, Goldenline, blog i in.

  • Pozyskiwanie informacji rynkowej
  • Target – określanie grupy docelowej
  • Segmentacja rynku i klientów
  • Badania opinii na temat konkurencji
  • Badania marketingowe
  • Wzmacnianie marki

Wykorzystanie najpopularniejszych serwisów społecznościowych do promocji produktu firmy

  • Serwisy społecznościowe jako kanał marketingu szeptanego
  • Edge Rank i jego wpływ na publikację postu
  • Jak dobierać treści
  • Kreatorzy opinii
  • Budżet marketingowy i kontrola realizacji budżetu
  • Przegląd możliwości narzędzi mediów społecznościowych

Analiza statystyk serwisów społecznościowych

  • Omówienie możliwości narzędzie do badania statystyk
  • Badanie trendów – skąd czerpać informację?
  • Raporty zbiorcze statystyk serwisów społecznościowych

Wróć