CEL SZKOLENIA:

Na szkoleniu dowiesz się jak wykorzystywać media społecznościowe do prowadzenia działań promocyjnych w firmie, zdobędziesz wiedzę jak prowadzić analizy, poznasz możliwości narzędzi social media.

PROGRAM SZKOLENIA:

Możliwości strategii marketingowych, które dają np. Facebook, Youtube, Google+, Goldenline, blog i in.

  • Pozyskiwanie informacji rynkowej
  • Target – określanie grupy docelowej
  • Segmentacja rynku i klientów
  • Badania opinii na temat konkurencji
  • Badania marketingowe
  • Wzmacnianie marki

Wykorzystanie najpopularniejszych serwisów społecznościowych do promocji produktu firmy

  • Serwisy społecznościowe jako kanał marketingu szeptanego
  • Edge Rank i jego wpływ na publikację postu
  • Jak dobierać treści
  • Kreatorzy opinii
  • Budżet marketingowy i kontrola realizacji budżetu
  • Przegląd możliwości narzędzi mediów społecznościowych

Analiza statystyk serwisów społecznościowych