Cel szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni i/lub telefoniczny  kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta, Dziale Reklamacji. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości obsługi klienta, a także na tym, by zamienić reklamacje w długofalowe opłacalne relacje.

Kogo zapraszamy na szkolenie:

  • Pracowników działów reklamacji;
  • Pracowników działów serwisu;
  • Pracowników działów obsługi technicznej, sprzedawców w sklepach.

Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • będą mieli świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy
  • będą bardziej zmotywowani do pracy związanej z obsługą reklamacji
  • będą wiedzieć jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji
  • będą wiedzieć jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne
  • będą wiedzieć jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne
  • będą wiedzieć jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie klienta poprzez dystans emocjonalny
  • będą wiedzieć jak skutecznie prowadzić rozmowy w warunkach nietypowych

Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.

Program szkolenia:

• Struktura procesu obsługi klienta
• Techniki sprzedaży – przygotowanie do sprzedaży, pierwszy kontakt
• Umiejętności przydatne do pracy z klientem
• Komunikacja i kontakt z klientem
• Prezentacja produktu
• Zamykanie obsługi
• Obsługa klienta przez telefon
• „Trudni klienci” i jak sobie z nimi radzić

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte