Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Przygotowuje słuchaczy do pracy w sekretariatach różnych firm i instytucji.W trakcie kursu słuchacze poza wiedzą z zakresu techniki biurowej i komputeryzacji prac biurowych poznają podstawowe pojęcia z zakresu prawa, ekonomii, rachunkowości i organizacji pracy a także kontaktów interpersonalnych. Dowiedzą się również jak zorganizować poczęstunek, zebranie, uroczystość. Nauczą się opracowywać korespondencję w różnych językach. Słuchacze zainteresowani tylko niektórymi zagadnieniami mogą wybrać jeden z modułów.

Program szkolenia:

  •  Profesjonalna Asystentka,
  •  Organizacja pracy w biurze,
  •  Wizerunek w pracy,
  •  Moduł komputerowy:
  • – wprowadzenie do Windows, przystosowanie Windows do pracy,
    – praca na dyskach, zapisywanie dokumentów, skróty klawiaturowe,
    – Internet Explorer i alternatywne przeglądarki,
    – MS Office Word (Menu i  Paski narzędzi, operacje na dokumentach,
    zastosowanie skrótów klawiaturowych, formatowanie tekstu, operacje wstawiania dodatków, funkcje programu Word, grafika, tabela, formułowanie oficjalnych pism (Urzędy, Instytucje samorządowe, ZUS, US, etc.], ćwiczenia praktyczne na dokumentacji biurowej),
    – MS Power Point – tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych (widok prezentacji i grafika, tabele i wykresy, pokazy slajdów),
    – MS Office Excel (praca z obiektami Excela, formuły, tabela, bazy danych, wykresy).

Sprawdź dostępne terminy tego szkolenia

Zapytaj o szkolenie zamknięte