Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i praktycznych umiejętności zawodowych potrzebnych do efektywnego prowadzenia sekretariatu.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Przygotowuje słuchaczy do pracy w sekretariatach różnych firm i instytucji.W trakcie kursu słuchacze poza wiedzą z zakresu techniki biurowej i komputeryzacji prac biurowych poznają podstawowe pojęcia z zakresu prawa, ekonomii, rachunkowości i organizacji pracy a także kontaktów interpersonalnych. Dowiedzą się również jak zorganizować poczęstunek, zebranie, uroczystość. Nauczą się opracowywać korespondencję w różnych językach. Słuchacze zainteresowani tylko niektórymi zagadnieniami mogą wybrać jeden z modułów.
Program szkolenia:
- Profesjonalna Asystentka,
- Organizacja pracy w biurze,
- Wizerunek w pracy,
- Moduł komputerowy:
- – wprowadzenie do Windows, przystosowanie Windows do pracy,
– praca na dyskach, zapisywanie dokumentów, skróty klawiaturowe,
– Internet Explorer i alternatywne przeglądarki,
– MS Office Word (Menu i Paski narzędzi, operacje na dokumentach,
zastosowanie skrótów klawiaturowych, formatowanie tekstu, operacje wstawiania dodatków, funkcje programu Word, grafika, tabela, formułowanie oficjalnych pism (Urzędy, Instytucje samorządowe, ZUS, US, etc.], ćwiczenia praktyczne na dokumentacji biurowej),
– MS Power Point – tworzenie biznesowych prezentacji multimedialnych (widok prezentacji i grafika, tabele i wykresy, pokazy slajdów),
– MS Office Excel (praca z obiektami Excela, formuły, tabela, bazy danych, wykresy).