CEL SZKOLENIA:
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób pracujących w działach księgowości, rachunkowości w jednostkach samorządu terytorialnego, a także dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy z zakresu podatku VAT w budżecie gmin. Szkolenie odbywa się w formie stacjonarnej w przedziale godzinowym od 8.00 do 16.00, jak również w systemie weekendowym. Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych doradców podatkowych, biegłych rewidentów, wieloletnich praktyków w swej specjalizacji oraz doświadczonych wykładowców.
Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne, case study.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
Uczestnik szkolenia pozna ostatnie zmiany w podatku VAT oraz ich wpływ na wszelkiego rodzaju rozliczenia w sektorze publicznym. Każdy uczestnik szkolenia pozyska ekspercką wiedzę, popartą przykładami praktycznymi, z zakresu podatku VAT, zmian prawnych w tym zakresie, jego rozliczeń po centralizacji jednostek samorządu terytorialnego oraz szczegółowo pozna zasady ewidencji VAT w nawiązaniu do dochodów i wydatków gminy.
GŁÓWNE MODUŁY SZKOLENIA:
- Podatek VAT w budżecie gmin – aspekty prawne
- Podatek VAT w sektorze publicznym
- Ewidencja VAT po centralizacji
- Dochody i wydatki gminy a ewidencja VAT