Trudno jest kwestionować zasadność uczestnictwa w specjalistycznych szkoleniach i kursach. Bez wątpienia szkolenia oraz kursy zawodowe są niezastąpione w rozbudowywaniu naszych kwalifikacji zawodowych. Inną wartością dodaną szkoleń o jakiej należy wspomnieć jest zwiększenie szans na znalezienie dobrze płatnej pracy.

Rodzaj i tematykę kursów należy dopasować do wykonywanego przez nas zawodu. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne prowadzi też wiele kursów uniwersalnych, z których może skorzystać osoba pracująca w dowolnej branży. Są to przykładowo kursy komputerowe czy szkolenia sprzedażowe.

Zapraszamy na organizowane w najbliższym czasie szkolenia otwarte:

Podstawowe informacje

Czas trwania:

Data szkolenia: 05-06.08.2025r.

Godziny szkolenia 08:00 - 16:00

Miejsce:

Szkolenie on-line

Cena:

Standardowy koszt uczestnictwa to 1900,00 zł brutto

Cena promocyjna to 1775,00 zł brutto przy zapisie do 23.07.2025

Koszt obejmuje udział w spotkaniu, materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie w formie elektronicznej.

Liczba miejsc:

10

Opis szkolenia

Opis usługi

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w marketingu, sprzedaży oraz właścicieli MŚP i firm rodzinnych, którzy chcą wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji do lepszego poznania klientów, skuteczniejszej komunikacji i zwiększenia sprzedaży. Uczestnicy poznają konkretne narzędzia i metody pracy z AI: od analizy danych i tworzenia ofert, po automatyzację kampanii i personalizację komunikacji

 

Rezultaty uczenia się (efekty)

Uczestnik zna możliwości wykorzystania AI w marketingu i sprzedaży. Potrafi analizować dane o klientach i tworzyć spersonalizowane komunikaty. Umie wykorzystać AI do automatyzacji i optymalizacji kampanii. Potrafi zaplanować wdrożenie AI do działań marketingowych w swojej firmie.

 

Grupa docelowa

Pracownicy działów marketingu, sprzedaży, komunikacji i PR. Właściciele firm z sektora MŚP i firm rodzinnych.

 

Program

Program szkolenia:

Dzień 1:

  1. Wprowadzenie do AI w marketingu i sprzedaży – czym jest i jak działa?
  2. Przegląd narzędzi AI przydatnych w marketingu i sprzedaży
  3. Analiza zachowań klientów z pomocą AI – segmentacja, predykcja, trendy
  4. Personalizacja oferty z Ai –  dopasowanie archetypu marki i grupy docelowej
  5. Miniwarsztat

Dzień 2:

  1.  Social media 2025 - przegląd trendów
  2.  AI w e-mail marketingu, social mediach i content marketingu
  3.  Analiza sentymentu - jak robić to sprawnie?
  4.  Automatyzacja i optymalizacja kampanii sprzedażowych – AI w automatyzacji procesów
  5.  Miniwarsztat

 

Szkolenie odbywa się w formie Webinaru z możliwością zadawania pytań przez uczestników. Każdy zapisany uczestnik przed wydarzeniem otrzyma link do platformy online.

Wróć

 

Szkolenia otwarte a zamknięte 

Szukając odpowiedniego warsztatu dla siebie z całą pewnością warto się orientować czym różnią się od siebie szkolenia otwarte i zamknięte. Jeżeli chodzi o szkolenia zamknięte to są one organizowane indywidualnie dla wybranej grupy osób. Przykładowo dla pracowników marketingu firmy produkcyjnej ABC z Warszawy.

Natomiast w przypadku szkoleń otwartych, udział w nich dostępny jest dla wielu osób z różnych firm czy instytucji. Największy wybór interesujących szkoleń znajdziemy w dużych miastach jak Trójmiasto czy Szczecin.

W sieci bez problemu znajdziemy listę szkoleń otwartych organizowanych przez firmy szkoleniowo - edukacyjne. Dokonując wyboru warto pamiętać, aby sprawdzić czy dane szkolenie jest prowadzone przez należycie doświadczonych i odpowiednio wykwalifikowanych trenerów. Ponad to polecamy skorzystać z dofinansowania do szkolenia, dzięki czemu zdobycie wiedzy może być całkowicie bezpłatne.