Cel szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni i/lub telefoniczny kontakt z Klientem – osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta, Dziale Reklamacji. Szkolenie skierowane jest do firm i instytucji, którym zależy na wysokiej jakości obsługi klienta, a także na tym, by zamienić reklamacje w długofalowe opłacalne relacje.
Kogo zapraszamy na szkolenie:
- Pracowników działów reklamacji;
- Pracowników działów serwisu;
- Pracowników działów obsługi technicznej, sprzedawców w sklepach.
Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:
- będą mieli świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy
- będą bardziej zmotywowani do pracy związanej z obsługą reklamacji
- będą wiedzieć jak efektywnie stosować techniki pozyskiwania informacji
- będą wiedzieć jak prowadzić i kontrolować rozmowy reklamacyjne
- będą wiedzieć jak umiejętnie rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne
- będą wiedzieć jak świadomie łagodzić konflikty i niezadowolenie klienta poprzez dystans emocjonalny
- będą wiedzieć jak skutecznie prowadzić rozmowy w warunkach nietypowych
Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.
Program szkolenia:
• Struktura procesu obsługi klienta
• Techniki sprzedaży – przygotowanie do sprzedaży, pierwszy kontakt
• Umiejętności przydatne do pracy z klientem
• Komunikacja i kontakt z klientem
• Prezentacja produktu
• Zamykanie obsługi
• Obsługa klienta przez telefon
• „Trudni klienci” i jak sobie z nimi radzić