Opis szkolenia:
Szkolenie skierowane jest do osób , których odpowiedzialność zawodowa obejmuje m.in. rolę nawiązywania współpracy, kooperacji, negocjowania umów i warunków w relacji prawno - ekonomicznej oraz renegocjowania kontraktów, zajmujące się kontaktem z klientami oraz osoby współpracujące z dostawcami lub odbiorcami.
Zajęcia prowadzone są przede wszystkim z naciskiem na zajęcia praktyczne/warsztaty.
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje zestaw materiałów szkoleniowych, podczas szkoleń zapewniony jest słodki
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Poznanie prawnych regulacji reklamacji,
- Poznanie procedury reklamacji,
- Nabycie umiejętności postępowania oraz reagowania na obiekcje,
- Poznanie rodzajów zastrzeżeń i reklamacji klientów,
Każdy uczestnik na zakończenie szkolenia otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji Narodowej.
Program szkolenia:
- Omówienie przepisów prawnych regulujących proces reklamacji
- Działalność komórki ds. Reklamacji w firmie
- Strony oraz ich pozycja w procesie reklamacyjnym
- Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość
- Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość
- Prawa konsumenta wynikające ze zmian w kodeksie cywilnym
- Wada fizyczna polegająca na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową – poróżnienie na gruncie starej i nowej ustawy
- Rękojmia w prawach konsumenta według kodeksu cywilnego
- Roszczenia sprzedawcy w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej
- Gwarancja przy sprzedaży